onsdag 2 januari 2013

Lite mat tips


I dag har det varit mycket träning så när jag kom hem kände jag att jag behövde fylla på med lite extra mat INNAN middagen var klar.
Snabbkokade upp lite sparris, tinade upp räkor (200g) och tog ca 2 tsk med citron majonnäs som jag klickade ut efter att jag hade dränkt räkorna i citron saft, ca en halv. Sen på med lite granat äppelkärnor och tre små klickar med riktigt smör över sparrisen..

Det ser mycket ut men jag kan berätta att det är en assiett maten ligger på.

Jag blev ordentligt mätt och så pass mätt så att inte kunde äta någon middag när Moussakan var klar sen. Men den middagen tog jag i soffan sen framför en trevlig film :)

Måste säga att denna tallrik var så grymt god. Sparrisen med sin smöriga smak,räkorna och den lyxiga granat äppelkärnorna som gjorde den så fräsch och krispig....
Kan verkligen rekommendera den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar