måndag 22 augusti 2011

Kyckling med gott täcke...


Förberedde middagen en dag när jag skulle jobba eftermiddagen... hann få en liten mumsbit att smaka när jag kom hem och det var faktiskt riktigt gott.

Jag stekte kycklingfilér med lite goda kryddor... satte ner kyckling filérna i en ugnsform och skar mozarella ost i skivor och la på..på med lite färsk basilika och lite inlagda tomater som legat i vittvinsvinäger (som jag gjort innan på burk)

Enligt familjen blev det grymt gott.  Lätt att förbereda också så att lillen kunde bara sätta in i ugnen och slå på värmen :)



Han serverade grönt ris till... jooo faktiskt sant... han färgade riset med grönt pasta färg... jissa om vi fick roligt åt denna middag :)
Det pratades en del på våra jobb om riset må jag säga :) Men gott blev det... och lite annorlunda upplevelse att äta grönt ris till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar