tisdag 22 mars 2011

Buzzador



Vet att det är dålig uppdatering på denna bloggen, ber så mycket om ursäkt för det... men det blir lite mycket ibland nu när man jobbar heltid igen :) Sen när jag väl ätit upp den middagen jag gjort så inser jag att jag glömt att knäppa kort .. och hur tråkigt är det inte med inlägg utan bilder :(

Däremot ska jag buzza lite, ibland kör jag lite grejer ifrån Buzzador som dom så snällt skickar till mig. Klicka på länken Buzzador här innan i texten så kommer ni dit. Det är faktiskt jätteroligt! :)

Detta kom då hem igår och det är kattmat till våran sterila hankatt som vi ska testa. Sen har jag några bekanta också som ska få provpåsar så att jag kan se hur deras katter gillade det :)

Jag har faktiskt buzzat två ggr innan men med andra saker, har däremot inte bloggat om det men tänkte faktiskt jag skulle göra det denna gången och dela med mig lite om Buzzador :)
Däremot har jag hunnit dela det med mina facebook vänner istället :)

Vi får väl se vad farbror Katten har för åsikter om detta foder. Däremot tyckte hunden att hon gärna skulle vilja vara med i skålen och äta hon åxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar