söndag 27 mars 2011

Pasta sallad med massa gojs...

Hur tråkigt är det när man står å snor ihop en jädrans massa i en mixer och sen blandar å har sig, sen inser man att man knappt vet vad man har i.... och DÅ blir det ännu jobbigare när man själv tycker att det blev så otroligt gott.. här står jag nu.... och funderar.. hur i all värld ska jag kunna göra detta igen :P

Vi hade grill premiär igår... och tack och lov för denna pastasallad idag... den har varit guld värd :)

Det jag kommer ihåg från mixern, alltså vad jag slängde ner där. Det var detta

Avokado
citron oliv olja plus vanlig olja
färsk rosmarin
salt
kidney bönor
grön curry pasta
nötter
och en jädrans massa olika kryddor som jag inte ens kommer ihåg :(

På med tomater, oliver, citron och fin hackad färsk chili....... MUMS!

Vi hade även potatisgratäng, en smaskig sås som jag inte heller kommer ihåg ingredienserna till, lite av det.. å sen en gnutta av det där.. osv.. ja ni ser.. stenkoll å såsen blev suuuuuuuuuper god till det grillade köttet... *pust*
Nåja vi grillade Karré skivor, sen en grekisk sallad också :)

Blev en väldigt lyckad och trevlig afton! :)

Tack alla som deltog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar