torsdag 13 januari 2011

Dagens middag: Vildsvinskotletter med ugns grönsaker och champinjonsås *lchf*


Eftersom jag äter så lite så äter jag från assiett, och idag minskade jag lite på middagen enbart över att slippa må illa som ett tok i soffan ikväll.
Men riktigt gott blev det :)


Slängde ner lite allt möjligt som jag hade hemma, dvs morötter, kålrot, champinjoner, paprika, gul lök, vitlök i marinad och sen lite potatis på sidan om till dom andra.




Sen kom jag på att jag hade denna ståendes i skåpet, och den är sååå god till sådana här rätter. Kollade kolhydrats mängden (den är ju även sockerfri) och det så lågt kolhydrats antal i det att jag insåg att jag gott kunde ta en matsked till min middag :) Hällde dessutom i lite grädde för att få upp fettantalet lite :))

Vildsvin kotletts marinaden: olja, sambal olek, grön currypasta, svart peppar, vitpeppar och salt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar